Na konkurs wpłynęło ponad 200 prac z całej Polski. Wybór najlepszego projektu dokonany był przy zachowaniu anonimowości. Prace oceniano nie tylko pod względem pomysłowości twórców i doboru formy, lecz także możliwości adaptowania do potrzeb wielu obszarów komunikacji.
Zwycięzca, zgodnie z regulaminem, otrzyma aparat Nikon D90 z obiektywem.
Rozstrzygnięcie konkursu nie oznacza jeszcze, że zwycięski logotyp będzie używany przez jarosławską uczelnie. Wybrany projekt musi zostać sprawdzony pod kątem rozpoznawalności, zarówno w kraju jak i zagranicą. Dlatego niezbędne są konsultacje z partnerami Uczelni z całego świata.
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam **
lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas**!
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?