Klasyka motoryzacji w pełnej słońca, wielokulturowej historii pani Ireny - matki dwóch dorosłych córek, która dzięki zięciowi pokochała amerykańskie Cadillaki, od Dnia Matki jest dostępna na YouTube. OTOMOTO już piąty raz dzieli się “Prawdziwymi historiami” samochodów i ich właścicieli. We wszystkich spotach cyklu występują wyłącznie autorzy ogłoszeń dostępnych na platformie - obecni właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów, bez doświadczenia w wystąpieniach przed kamerą.
Piąta odsłona “Prawdziwych historii” przenosi widzów o kilkanaście lat wstecz. Główna bohaterka - pani Irena, wspomina pierwsze spotkanie z zięciem, łącząc je ze swoją pierwszą w życiu przejażdżką Cadillakiem. Wyprawa na Kubę pod wieloma względami była dla niej przełomowa - jak sama mówi, zyskała syna, ale też zakochała się… w Cadillacu.
Yoskel wynajął Cadillaca, którym jechałam jak królowa na ich ślub. Wtedy postanowiłam, że muszę mieć takie auto - bardzo mi się podobało… ale Yoskel też! - z uśmiechem wspomina pani Irena.
W najnowszych “Prawdziwych historiach” OTOMOTO kadry z przejażdżki po malowniczych, sąsiadujących z polami kwitnącego rzepaku drogach przeplatają się z archiwalnymi zdjęciami ze ślubu Yoskela i Eweliny - córki pani Ireny. Główna bohaterka filmu opowiada o swoich emocjach związanych z pierwszą w życiu przejażdżką Cadillakiem.
Po raz pierwszy od początku cyklu “Prawdziwe historie” w filmie pojawiają się dwa samochody. Na pierwszym planie pozostaje wystawiony w OTOMOTO model Eldorado. Samochód sprowadzony kilka lat temu przez panią Irenę i Yoskela do Polski. W wideo pojawia się także starsza wersja tego klasyka - Cadillac ze ślubnego korowodu, poruszającego się ulicami Havany - mówi Patrycja Pawłowska, social media lead w OTOMOTO, pomysłodawczyni cyklu “Prawdziwe historie”.
Yoskel i pani Irena razem opowiadają o sprowadzeniu samochodu ze Stanów Zjednoczonych, a także pracy i sercu włożonym przez lata w jego utrzymanie. Wspominają też o jego specyfice - przekraczającej 8 litrów pojemności silnika, która wiąże się z bardzo wysokim zużyciem paliwa. Dobrze znając charakterystykę modelu, zgodnie poszukują pasjonata, który zadba o Cadillaca w przyszłości.
Samochód dla wielu osób to znacznie więcej niż środek transportu. To często spełnione marzenie, z którym przez lata wiążą się kolejne wspomnienia i wyjątkowe emocje. “Prawdziwe historie” pozwalają nam zobaczyć, że OTOMOTO jest miejscem, które może łączyć pasjonatów poszukujących nowego właściciela dla swojego samochodu z osobami, które wiedzą, jak zadbać o prawdziwe, motoryzacyjne perełki. W końcu, jak powiedział Yoskel, bohater naszego cyklu - “the car belongs to the road” - mówi Agnieszka Czajka, general manager OTOMOTO.
Nowy spot OTOMOTO od 26 maja, będzie emitowany w Internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych i Internecie. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?