Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Takie pytania zadaje teraz NFZ pacjentom przez telefon - lista pytań. Te osoby mogą spodziewać się telefonu

OPRAC.: Redakcja
NFZ zadzwoni do pacjentów szpitali w całej Polsce.
Od 15 grudnia 2022 roku do pacjentów, którzy skorzystali ze specjalistycznej opieki zdrowotnej finansowanej przez NFZ może zadzwonić ankieter z pytaniami o jakość tych usług. Ankieterzy w imieniu NFZ poproszą o odpowiedź na kilka pytań.  

Pytania będą dotyczyć ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. Jak podaje NFZ, ambulatoryjna opieka specjalistyczna (AOS) to leczenie specjalistyczne. Zwykle kieruje na nie lekarz ubezpieczenia zdrowotnego, gdy uzna, że pacjent potrzebuje pomocy specjalisty.

Narodowy Fundusz Zdrowia chce sprawdzić, jak pacjenci oceniają jakość specjalistycznej opieki w trakcie leczenia. Celem działań NFZ jest poprawa jakości i dostępności świadczeń. 

Jakie pytania zada ankieter w ramach badania prowadzonego przez NFZ? O co może zostać zapytany pacjent, który korzystał ze specjalistycznej opieki zdrowotnej finansowanej przez NFZ? Zobacz listę pytań w naszej galerii >>>>>
NFZ zadzwoni do pacjentów szpitali w całej Polsce. Od 15 grudnia 2022 roku do pacjentów, którzy skorzystali ze specjalistycznej opieki zdrowotnej finansowanej przez NFZ może zadzwonić ankieter z pytaniami o jakość tych usług. Ankieterzy w imieniu NFZ poproszą o odpowiedź na kilka pytań. Pytania będą dotyczyć ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. Jak podaje NFZ, ambulatoryjna opieka specjalistyczna (AOS) to leczenie specjalistyczne. Zwykle kieruje na nie lekarz ubezpieczenia zdrowotnego, gdy uzna, że pacjent potrzebuje pomocy specjalisty. Narodowy Fundusz Zdrowia chce sprawdzić, jak pacjenci oceniają jakość specjalistycznej opieki w trakcie leczenia. Celem działań NFZ jest poprawa jakości i dostępności świadczeń. Jakie pytania zada ankieter w ramach badania prowadzonego przez NFZ? O co może zostać zapytany pacjent, który korzystał ze specjalistycznej opieki zdrowotnej finansowanej przez NFZ? Zobacz listę pytań w naszej galerii >>>>>Łukasz Kaczanowski
Osoby, które niedawno leczyły się u lekarza specjalisty, mogą spodziewać się telefonu od Narodowego Fundusz Zdrowia. W imieniu NFZ będą dzwonić ankieterzy i pytać o ocenę otrzymanej pomocy. Pytania mogą dotyczyć między innymi jakości i sprawności obsługi pacjentów w poradniach specjalistycznych. NFZ podkreśla, że nie bada przebiegu leczenia, kwestii medycznych ani terapeutycznych. Czego mogą się spodziewać pacjenci? Jakie pytania będą zadawać ankieterzy NFZ? Zobacz pełną listę pytań!

NFZ zadzwoni do pacjentów w całej Polsce. Takie zadają pytania

Od 15 grudnia 2022 roku do pacjentów, którzy skorzystali ze specjalistycznej opieki zdrowotnej finansowanej przez NFZ może zadzwonić ankieter z pytaniami o jakość tych usług. Ankieterzy w imieniu NFZ poproszą o odpowiedź na kilka pytań.

Pytania będą dotyczyć ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. Jak podaje NFZ, ambulatoryjna opieka specjalistyczna (AOS) to leczenie specjalistyczne. Zwykle kieruje na nie lekarz ubezpieczenia zdrowotnego, gdy uzna, że pacjent potrzebuje pomocy specjalisty.

Narodowy Fundusz Zdrowia chce sprawdzić, jak pacjenci oceniają jakość specjalistycznej opieki w trakcie leczenia.

- Monitorujemy jakość i dostępność do świadczeń opieki zdrowotnej. Dlatego tak ważna jest dla nas opinia pacjentów na temat warunków udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Dzięki ankiecie chcemy poznać zdanie pacjentów o funkcjonowaniu placówek, w których się leczą i wskazać te obszary, które wymagają poprawy. Zachęcam do podzielenia się swoją opinią. Każdy głos jest dla nas bardzo ważny - powiedział prezes NFZ Filip Nowak, cytowany w informacji Narodowego Funduszu Zdrowia.

Takie pytania zadaje NFZ pacjentom przez telefon - lista pytań

Badanie opinii jest anonimowe. Ankieterzy mogą zadzwonić od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-18.00. Znają oni tylko numer telefonu pacjenta, płeć oraz placówkę, w której pacjent się leczył, a także datę skreślenia go z harmonogramu przyjęć, który jest prowadzony przez tę placówkę. Ankieterzy nie znają imienia i nazwiska ani numeru PESEL. Nie dysponują też informacjami wrażliwymi, np. z których świadczeń medycznych pacjent korzystał. WAŻNE! NFZ prosi, by pacjenci nie podawali żadnych innych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych czy informacji o świadczeniu, z jakiego korzystali. Ankieterzy zadadzą tylko kilka pytań. Nie będą potrzebować żadnych danych pacjenta i nie będą go o nie prosić.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, które dotyczą tożsamość ankieterów i samego badania, skontaktuj się z naszą infolinią. Zadzwoń pod bezpłatny numer 800 190 590. Infolinia pracuje przez całą dobę, 7 dni w tygodniu - ostrzega NFZ.

- Dane zostaną wykorzystane tylko w celu przeprowadzenia badania ankietowego dotyczącego monitorowania jakości i dostępności świadczeń - zapewnia NFZ.

Jakie pytania zada ankieter w ramach badania prowadzonego przez NFZ? O co może zostać zapytany pacjent, który korzystał ze specjalistycznej opieki zdrowotnej finansowanej przez NFZ? Zobacz listę pytań w naszej galerii:

od 7 lat
Wideo

Jakie są wczesne objawy boreliozy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Takie pytania zadaje teraz NFZ pacjentom przez telefon - lista pytań. Te osoby mogą spodziewać się telefonu - Gazeta Pomorska

Wróć na jaroslaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto