W ramach zawartego porozumienia samorząd gminy Wiązownica przeznaczył i sfinansował adaptację i remont jednego z budynków na siedzibę posterunku. Koszt tych prac to około 450 tys. zł. Do dyspozycji mundurowych są pomieszczenia biurowe o pow. 150 metrów kwadratowych i 2 stanowiska garażowe.
W posterunku zostały zaprojektowane pomieszczenia odpowiadające potrzebom służby: dyżurka, pokoje dla interesantów, szatnie, archiwum, pokój socjalny, pomieszczenia techniczne, umywalnie dla funkcjonariuszy, pom. gospodarcze, WC dla osoby niepełnosprawnej. Budynek spełnia wymogi dostępności dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem zaprojektowano i wykonano parking dla interesantów. Układ funkcjonalny spełnia potrzeby jednostki Policji i został wykonany zgodnie z aktualnymi przepisami technicznymi.
Posterunek w Wiązownicy obsługuje teren gminy Wiązownica. Pełni w nim służbę 8 policjantów. Teren gminy to ponad 240 km kwadratowych, na którym zamieszkuje ponad 11700 mieszkańców.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?