MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Wyszkowscy policjanci przechwycili 700 gramów narkotyków

Wyszkowscy policjanci przechwycili 700 gramów narkotyków

ŁKS Łódź nie pobije swego rekordu! 20 lipca wystartuje I liga

ŁKS Łódź nie pobije swego rekordu! 20 lipca wystartuje I liga

Polecamy

Po ściągniętym zegarku zostaje ślad na skórze? To może oznaczać kłopoty ze zdrowiem

TYLKO U NAS
Po ściągniętym zegarku zostaje ślad na skórze? To może oznaczać kłopoty ze zdrowiem

„Grzeczny chłopiec”, który ma na swoim koncie zakazaną miłość i zerwane zaręczyny

„Grzeczny chłopiec”, który ma na swoim koncie zakazaną miłość i zerwane zaręczyny

Nie zaszczepiła synka. Sąd zmusił ją do szczepienia i ukarał grzywną. Czy to możliwe?

Nie zaszczepiła synka. Sąd zmusił ją do szczepienia i ukarał grzywną. Czy to możliwe?