MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Arka chce w Gdańsku zapewnić sobie awans. Łobodziński: Jedziemy wygrać mecz

Arka chce w Gdańsku zapewnić sobie awans. Łobodziński: Jedziemy wygrać mecz

Nowy punkt widokowy z imponującą panoramą Gdańska

Nowy punkt widokowy z imponującą panoramą Gdańska

Polecamy

„Byłam w zakonie i wiem, jak tam jest”. Szczera rozmowa z byłą zakonnicą

ROZMOWA
„Byłam w zakonie i wiem, jak tam jest”. Szczera rozmowa z byłą zakonnicą

Nie jedz ryb z Bałtyku! W naszym morzu wykryto najbardziej toksyczny metal

Nie jedz ryb z Bałtyku! W naszym morzu wykryto najbardziej toksyczny metal

To dlatego po odchudzaniu dopada cię  „efektu joje”.  Winny jest ten czynnik

To dlatego po odchudzaniu dopada cię „efektu joje”. Winny jest ten czynnik